جزیره سفر ایرانیان
kusadasi-attractions-top-6-things-in-town.jpg

کوش آداسی یک شهر تفریحی و یک مقصد گردشگری محبوب در بین گردشگرانی است که از این کشور زیبا دیدن می‌کنند. به غیر از غذاهای دریایی و تعطیلات مفرح، فضایی سرزنده و دلپذیر و گزینه‌های خرید عالی نیز وجود دارد که مسافران را به خود جذب می‌کند. بنابراین، با وجود جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های فراوان، کوش آداسی مطمئناً یکی از مکان‌هایی است که مسافران باید از آن دیدن کنند.


10 مکان گردشگریِ کوش آداسی:

1. جزیره کبوتر

2. ساحل بانوان

3. شبه جزیره دیلک

4. اِفِسوس

5. پارک آبی آکوا فانتزی

6. بازار کوش آداسی

7. بار کارائوکه شان

8. مسجد ایسابی

9. موزه کاملیک

10. کلیسای سنت جان


1. جزیره کبوتر

جاده‌ی 350 متریِ بندر کوش آداسی به جزیره کبوتر منتهی می‌شود که از بقایای یک قلعه بیزانسی قرن سیزدهمی تشکیل شده است. جزیره کبوتر مکانی محبوب است زیرا گردشگران بیشتر وقت خود را یا در کافه‌ی آن استراحت می‌کنند یا فقط در کنار دریا قدم می‌زنند. غروب خورشید آن مهیج و جذاب است و این مکان یکی از رمانتیک‌ترین مکان‌ها برای بازدید در کوش آداسی است.


عکسی از جزیره کبوتر

مکان: بندر کوش آداسی، کوش آداسی، ترکیه


2. ساحل بانوان

این ساحل تنها دو کیلومتر با کوش آداسی فاصله دارد و یکی از پربازدیدترین سواحل کوش آداسی است. با ورزش‌های آبی و کافه‌های متعدد؛ به هیچ وجه در این ساحل سرزنده و شاد خسته نمی‌شوید. صندلی‌های آفتاب‌گیر و چترهایی وجود دارد که می‌توانید برای استراحت و آرامش آن‌ها را اجاره کنید.



مکان: کادینلار دنیزی، کوش آداسی، ترکیه


3. شبه جزیره دیلک

شبه جزیره دیلک یک پارک ملی با کوه‌های زیبا و دیدنی و چشم اندازهای خیره کننده از خط ساحلی است. شبه جزیره دیلک، سواحل زیادی برای شنا و آفتاب گرفتن، برای یک سفر یک روزه عالی به کوش آداسی را دارد. غار زئوس، بخشی از این ذخیره‌گاه شگفت‌انگیز، نقطه‌ای دیدنی و بسیار معروف در بین گردشگران است. پارک ملی یک تجربه عالی از کوهنوردی را فراهم می‌کند.



مکان: کوش آداسی، استان آیدین، ترکیه


4. اِفِسوس

یکی از زیباترین شهرهای باستانی، اِفِسوس، در سواحل ایونیا در ترکیه واقع شده است. افسوس که در قرن 10 قبل از میلاد توسط مستعمره‌های یونانی آتیک و همچنین یونانی‌های اهل ایونیا ساخته شده است، خانه برخی از شگفت‌انگیزترین بناهای تاریخی مانند کتابخانه سلسوس، معبد آرتمیس و غیره است. افسوس که در اثر زلزله در سال 614 پس از میلاد تا حدی ویران شده است، هنوز مکانی جذاب برای گردشگران است.



مکان: سلچوک، استان ازمیر، ترکیه


5. پارک آبی آکوا فانتزی

این پارک آبی فوق‌العاده که در سلجوک واقع شده است، در بین کودکان و بزرگسالان بسیار محبوب است؛ زیرا انواع وسیله‌های سواری سرگرم‌کننده را داراست. همچنین هتلی برای اقامت و یک اسپا برای استراحت در آن نیز وجود دارد. بازدید از این پارک آبی یکی از سرگرم کننده‌ترین مکان‌های دیدنی در کوش آداسی است.


عکسی از پارک آبی آکوا فانتزی


مکان: ساحل افسوس، سلجوک، ترکیه


6. بازار کوش آداسی

قدم زدن در خیابان‌های روشن بازار کوش آداسی در شب، چیزی ا‌ست که نمی‌خواهید آن را از دست بدهید. با انواع وسایل موجود با قیمت‌های مناسب، مطمئناً روحیه‌ی هر عاشق خرید را بالا می‌برد. بهشتی را برای همه کسانی که عاشق خرید هستند در نظر بگیرید، این مکان از لباس و فرش گرفته تا زیور آلات و سرامیک را داراست. یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در کوش آداسی در شب است.



مکان: کوش آداسی، ترکیه


7. بار کارائوکه شان

یک شب پر از سرگرمی، راه ایده آلی برای گذراندن وقت با دوستان و ... است. و پس از یک روز رضایت بخش و در عین حال خسته کننده از گشت و گذار، یک شب پر از سرگرمی تمام چیزی است که نیاز دارید.


مکان: خیابان بازار اصلی، کوش آداسی، ترکیه


8. مسجد ایسابی

در کوش آداسی مکان‌های مختلفی برای بازدید وجود دارد؛ اما چیزی که از بقیه جداست، مسجد ایسابی است.

یکی از چشمگیرترین آثار معماری؛ این مسجد در قرن چهاردهم ساخته شده است و تلفیقی از سبک اسلامی و همچنین معماری به سبک آناتولی است.



مکان: سلجوک، سواحل دریای اژه ترکیه، ترکیه


9. موزه کاملیک

یکی از جذاب‌ترین و در عین حال غیرمعمول‌ترین مکان‌ها برای بازدید در کوش آداسی در ترکیه، بزرگترین موزه راه‌آهن ترکیه با مدل‌های جالب متعددی است که به نمایش گذاشته شده است. بازدید از این موزه می‌تواند برای شما و فرزندانتان بسیار هیجان انگیز و آموزنده باشد. این شرکت در سال 1997 تاسیس شد و در استان ازمیر ترکیه واقع شده است.



مکان: روستای کاملیک، سلجوک، ترکیه


10. کلیسای سنت جان

بازدید از مکان‌های ویرانه، یکی از رایج‌ترین مکان‌ها برای بازدید در کوش آداسی است. کلیسایی که بر روی محل دفن جان رسول ساخته شده است، چیزهای زیادی در مورد تاریخ یونان به شما می‌آموزد.

یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در کوش آداسی در ماه اکتبر، در واقع در فصل جشن است.



محل:سلجوک 35920، ترکیه


جهت رزرو تور کوش آداسی، با همکاران ما در آژانس جزیره سفر ایرانیان در ارتباط باشید.

✆ 021-44255399

✆ 021-44255409

✆ 021-44253708

⏱ تماس همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17 و پنجشنبه‌ها از ساعت 9 صبح تا 14